Programmatic SEO: Skalérbar SEO

Programmatic SEO: Skalérbar SEO

Verden inden for SEO udvikler sig hele tiden, og en af de mest interessante tendenser lige nu er Programmatic SEO. No-code og low-code værktøjer kombineret med generativ AI for at skabe indhold i stor skala. Hvad er Programmatic SEO? Programmatic SEO er et begreb, man...
OSO – Organic Search Optimization

OSO – Organic Search Optimization

SEO har i årtier været det bærende fundament for mange websites’ online synlighed, men i takt med at søgemarkedet og informationsmarkedet ændrer sig, har vi set en lille ny i klassen ved navn OSO, eller Organic Search Optimization – en slags revolution af SEO,...
Search Experience Optimization (SXO)

Search Experience Optimization (SXO)

SXO er et relativt nyt begreb, men dækker over discipliner, der længe har været benyttet inden for SEO, men som i realiteten bevæger sig mere ind på brugeroplevelse (UX). SEO fokuserer traditionelt på at optimere hjemmesider for at rangere højere i søgeresultaterne,...
Hvad er Google Gemini og hvordan bruger du det?

Hvad er Google Gemini og hvordan bruger du det?

Google Gemini er Googles seneste milepæl inden for kunstig intelligens, udviklet af Google AI. Modellen er en avanceret Large Language Model (LLM), der findes i tre forskellige udgaver: Gemini Ultra, Gemini Pro og Gemini Nano. Hver version er designet til at opfylde...
Hvad er ChatGPT?

Hvad er ChatGPT?

ChatGPT er blevet et verdensomspændende fænomen og har på ingen tid taget verden med storm. Men hvad er det egentlig, der gør ChatGPT så bemærkelsesværdig? Læs med her og bliv klogere på, hvad ChatGPT er. ChatGPT, også kendt som Chat-“Generative Pre-trained...