Marketing Camp

Vil du lære digital marketing fra de bedste i landet? På Danmarks største konference om online markedsføring får du eksperternes viden om bl.a. e-mail-marketing, SEO, annoncering, sociale medier og usability samt håndgribelige tips til at optimere din forretning.

Jeg skal dog med det samme gøre opmærksom på at i 2019, vil der INGEN oplæg være om SEO til Marketing Camp. Det skulle dog være på programmet igen i 2020.

Hvis du på den ene eller anden måde har berøring med digital markedsføring, er konferencen målrettet dig, uanset om du er begynder, øver eller ekspert. Dit udbytte fra dagen bliver relevante og relaterbare emner – ja, faktisk har alle oplægsholdere lovet, at de på denne dag kommer med helt konkrete takes på online marketing.

Gennem 8 intense timer bliver du ført gennem online marketing-verdenen, og din digitale rygsæk bliver pakket med konkrete tips og tricks, som du kan gå hjem og bruge i din egen virksomhed.

På dagen kan du møde, og blive inspireret af, en lang række af landets absolutte eksperter inden for digital markedsføring.

Man behøver ikke være ekspert for at deltage, men dagen er for dig, der hver dag på den ene eller anden måde har berøring med markedsføring; Webshopejeren, der lige er startet. Webmasteren, der er godt i gang. Webdesigneren, der søger bedre call to action, og dig, der lever af at hjælpe andre med deres online markedsføring.

Du vælger selv, hvad du har lyst til at tilbringe dagen med – her er emner til alle: begyndere, øvede og online marketing-nørderne.

Gennem dagen kan du suge viden til dig og networke med andre inden for dit felt. MarketingCampen afsluttes med middag om aftenen, hvor du kan dele dagens oplevelser med de andre deltagere.

Du kan godt forberede dig på en dag med prominente gæster – tidligere har Marketing Camp bl.a. haft besøg af Morten Münster, Astrid Haug, Christina Klitsgaard, Halfdan Timm og mange flere.

Jeg har tidligere holdt oplæg på Marketing Camp, faktisk både i 2014, 2016 og 2017.

I 2017 hed oplægget ”Google leverer altid de rigtige resultater – bliv et af dem”, som handlede om de nye teknikker, som Google havde taget i brug i den seneste tid. Dette med det formål at gøre tilhørerne bedre til at levere de rigtige resultater og at væbne dem til at agere i SEO-landskabet samt tilpasse sig de nye markeder. Tilhørerne blev klogere på rankbrain, hummingbird, realtime penguin og mobile first.

I 2016 handlede det om intern linkstruktur (”Intern linkstruktur for øvede – Den stærkt oversete SEO-disciplin”) og var henvendt til både B2B og B2C. Jeg gav tips til, hvordan aktivt arbejde med intern linkstruktur kan genere forøget afkast til et website. Her introducerede jeg publikum til den nyeste viden om intern linkstruktur, nye værktøjer og gav håndgribelige råd.

I 2014 handlede mit oplæg om de væsentligste punkter omhandlende linkbuilding, så virksomhedens linkprofil kunne optimeres til det perfekte. Oplægget hed ”De 15 mest essentielle linkbuilding-råd”. Udover at tage udgangspunkt i min bog om linkbuilding bidrog jeg også med den allernyeste viden om linkbuildings relevans for placeringer i Google – og dermed for tilhørernes onlinesalg.