Analyse
I denne sektion af mit website, finder du alle artikler der omhandler analyse. Her kan du lære mere om hvordan du analyserer på din eksisterende tilstedeværelse i søgeresultaterne, hvordan du analyserer dig frem til forskellige optimeringsmuligheder og meget andet.
Det er også i denne sektion, du finder information omkring tracking og brugen af webanalyse, til at forbedre dit websites generelle performance.
Forventinger og tendenser: Sådan opnår du succes i søgeresultaterne i 2017
2016 har været et turbulent år i forhold til arbejdet med søgemaskinerne. Kravene til onlinebaseret forretning bliver højere og højere, og det vil fortsætte ind i 2017. For vi nærmer os jo med hastige skridt det nye år, og i den forbindelse kommer her mine bud på,...
Mobile-first indekset rulles stille ud
Desktop search eller søgninger fra computer har altid været størst i Google, og derfor har Googles primære interesse også været at sortere og rangere sider ud fra en vurdering af desktop versionen af en hjemmeside. For et par år siden skete det så endelig; antallet af...
Betalt + organisk – Får du nok?
Vidste du at man i Google Adwords, kan få en dyb indsigt i den totale eksponeringsgrad på et givent søgeord og klikfrekvenser her af? Det kan du hvis, du har kædet Webmasterværktøjer sammen med din Google Adwords konto.Der er en høj synergi mellem organiske...
Spor Tweets, synes godt om, Linkedin likes og +1 i Analytics
Har du ikke allerede implementeret tracking af sociale handlinger på dit website i Google Analytics, bør du se at få det gjort. For at optimere social deling af dit indhold, er du nødt til at kende de handlinger, indgangskilder og det indhold, der i sidste ende får...
Identificer dine besøgendes hensigt
Grundlæggende findes der tre forskellige slags typer af søgninger, navigationssøgninger, informationssøgninger og transaktionssøgninger. Alle der søger har et formål med deres søgning, men hvordan identificerer du hensigten og bruger den til din fordel? At kunne...