Vil du vide mere om bl.a. SoMe, content marketing, e-commerce, SEO, AdWords-kampagner og videomarkedsføring fra nogle af landets bedste eksperter?

Så kan du på Digital Markedsføring-konferencen i Holstebro få et du overblik over aktuelle digitale tendenser samt få de bedste tips til at bruge dem, så du derigennem kan skabe online synlighed omkring din online forretning.

Dagens forskellige oplæg afholdes af kompetente fagfolk, der alle har ekspertviden inden for deres respektive felt.

Konferencen henvender sig til alle, der til dagligt har fingrene nede i materien og har brug for at blive ajourført med de nyeste tendenser inden for online marketing. Det kan f.eks. være dig, der har din egen webshop, er iværksætter eller sidder i en stor virksomhed, der skal brandes online. Formålet med dagen er, på et kvalificeret grundlag, at give dig mulighed for at vælge, hvilke af de mange forskellige digitale medier, du skal være til stede og satse på. Du bliver ajourført og får et indblik i tidens digitale trends og får redskaber til at forøge værdien af din virksomheds tilstedeværelse online.

Siden 2008 er Digital Markedsføring-konferencen blevet afholdt i Holstebro, og har i ti år givet de interesserede et bud på, hvad der er ”need to know” og ”nice to know” inden for online markedsføring. Og i år er ingen undtagelse – oplægsholderne fortæller om den nyeste viden inden for områderne og deres erfaring med digital markedsføring. Og ikke mindst: Hvordan det lønner sig på bundlinjen.

Konferencen er bygget op af i alt 20 oplæg á 45 minutters varighed, hvoraf man kan vælge fire i løbet af dagen. Man kan vælge spor afhængig af interesse og niveau – der er indhold til ”begyndere”, ”øvede” og ”alle”. 

I 2015 var jeg med som oplægsholder, hvor det handlede om arbejdet med SEO, nu og i fremtiden. Udgangspunktet var Googles nye features, mens jeg også gav mit bud på, hvordan teknologiens udvikling ville påvirke arbejdet med søgemaskineoptimering.

Tematikker var bl.a. voice-search, schema markering, https og brugeradfærdsoptimering.

Til Digital Markedsføring-konferencen i 2013 gav jeg 3 tips til arbejdet med linkbuilding. Her fortalte jeg om udviklingen inden for ankertekster, indholdsmarkedsføring og troværdige links.

I 2012 gav jeg gode tips til arbejdet med indholdsoptimeret linkbuilding. Oplægget handlede om, hvordan man via bl.a. infografikker og video kunne skabe optimalt indhold i forhold til både brugerne og Google.