CMS

CMS står for Content Management System og er således et system, der sikrer at du nemt og intuitivt kan håndtere indhold. Et CMS er med andre ord et indholdshåndteringssystem.

Langt de fleste hjemmesider den dag i dag, er baseret på et CMS – der gør det nemt og enkelt for websiteredaktører at redigere, tilrette og publicere indhold. Blandt de mest populære CMS finder man WordPress, Joomla, Typo3, Drupal og Shopify. Hvert eneste CMS kommer med sine fordele og ulemper ift. SEO.

Her finder du artikler der forklarer dig, hvordan du sikrer dit CMS, således at du kan opnå optimal trafiktilgang, fra Google og de andre søgemaskiner.

7 SEO-myter

7 SEO-myter

I denne lille artikel, prøver jeg at tage livet af 7 gensidige SEO-myter, som bare ikke vil dø. Vi kommer blandt andet rundt om META-Keywords, søgeord i beskrivelser, header tags og XML-sitemaps. 1. Du får forbedret dine placeringer ved at tilføje meget nyt indhold...

læs mere